Ik ben er helemaal vanuit Enschede mee terug gereden zonder problemen. Het was wel even wennen met 4 versnellingen. Naarmate ik langer reed kwam ik erachter dat hij minder herrie maakt bij 120 km/u dan bij 100. Dus halverwege ben ik wat harder gaan rijden. :lol:
Dit is hem dus:
![Afbeelding](http://i65.photobucket.com/albums/h229/astrawes/0-SAM_0016.jpg)
![Afbeelding](http://i65.photobucket.com/albums/h229/astrawes/0-SAM_0017.jpg)
![Afbeelding](http://i65.photobucket.com/albums/h229/astrawes/0-SAM_0018.jpg)
Hier opa met kleinzoon. :wink:
![Afbeelding](http://i65.photobucket.com/albums/h229/astrawes/0-SAM_0020.jpg)
![Afbeelding](http://i65.photobucket.com/albums/h229/astrawes/0-SAM_0021.jpg)
De roest e.d. is wel wat meer dan de adverteerder deed vermoeden. Bij beide achterschermen zit er wel wat beginnende roest en onderaan de bestuurdersdeur zit ook een plek. Verder zit er wel wat onder de voorruit, maarja.. Ik wil er eerst een jaar mee rijden zonder er al te veel geld in te stoppen om te kijken hoe het me bevalt. Na een jaar ga ik dan wel kijken of dat ik hem over wil laten spuiten of niet. De kleur is overigens wel gewoon de originele kleur, alleen is hij op sommige plaatsen wat bijgespoten, maar das niet echt storend. Het motortje loopt prima moet ik zeggen. Af en toe stottert hij wat als ik binnendoor rijd, dus heb ik voor komende week al een afspraak gemaakt bij mijn zwager voor een grote beurt. Hij stelt dan ook gelijk de kleppen.
Morgen ga ik ff die NL sticker er helemaal afpeuteren (was de vorige eigenaar al aan begonnen), en die flappen achter de wielen mogen er ook gelijk af van mij. Verder als het droog is zet ik hem gelijk eens in de wax.
Groetjes!!