Gespot

Heb je iemand/iets gespot post het hier
astrawez
forum verslaafd
Berichten: 7854
Lid geworden op: 01-04-2009 20:21

Re: Gespot

Bericht door astrawez » 05-09-2019 16:30

Mijn vakantie in Italië zit er inmiddels ook alweer even op. De spots die ik daar maakte staan in dit album:
https://www.flickr.com/photos/99464713@ ... 0328181202

Ook ben ik dit jaar bij het museum van Ferrari en Pagani geweest. Daarvan komen de foto's later online.

Hieronder wat hoogtepuntjes (in het hierboven genoemde album staat dus de rest):

De eerste spot die ik voor de lens kreeg zag ik in Zwitserland in de file. Helemaal mijn ding natuurlijk deze OPC:
Afbeelding

Even later, bij de grens van Zwitserland naar Italië, werd ik ingehaald door een heuze Opel Adam Rocks S. Voor de leek een doodgewone Adam, maar voor mij een topspot. Misschien wel de meest zeldzame nieuwe Opel van dit moment. Een Rocks zie je nog wel geregeld, een S zie je eigenlijk vrijwel nooit. Een Rocks S had ik nog nooit in het wild gezien.
Afbeelding

Dan wat spots op de plaats van bestemming. Te beginnen met deze Lancia Fulvia GT
Afbeelding

Fiat Panda's 4x4 zie je in de omgeving waar ik was (Gardameer) echt letterlijk op elke straathoek. Deze vond ik wel een foto waard vanwege het originele roldak.
Afbeelding

Autobianchi Y10 GT uit 1989
Afbeelding

Met deze spot was ik ook erg blij. Een Opel Astra F Lieferwagen (zonder verhoogd dak) in een goed gebruikte staat.
Afbeelding

Nog een Y10, maar dan een Mia met gekleurde achterklep
Afbeelding

Maserati Ghibli Hearse, voor als je je laatste rit in stijl wilt
Afbeelding

De foto is helaas niet geweldig, de spot echter wel. En wauw, wát een geluid komt er uit zo'n Pagani Huayra!!
Afbeelding

Fiat 124 Sport uit 1973
Afbeelding

Voor deze spot moest ik een lange oprijlaan van een boerderij op rijden. Ik zag de Ritmo vanaf de hoofdweg staan en móest en zal er een foto van hebben. Ik hoorde wel een schorre hond blaffen, maar gelukkig hoefde ik er geen kennis mee te maken. Na de foto ging ik dan ook weer van het terrein af en vervolgde ik mijn weg.
Afbeelding

Helemaal vanuit België, deze Visa
Afbeelding

Op de terugweg naar Nederland namen we per ongeluk een verkeerde afslag. Gelukkig maar, want daardoor kwam ik deze geweldige Lancer Wagon tegen
Afbeelding
Daily: Opel Corsa B GSi '99
Vrouw: Opel Astra G NJoy '03
Hobby 1: Opel Kadett D Caravan Bestel '82
Hobby 2: Opel Kadett E Caravan '91

blauweastra
Site Admin
Berichten: 7242
Lid geworden op: 09-09-2007 18:26

Re: Gespot

Bericht door blauweastra » 25-11-2019 22:07

mooie spots zeg.Ik zit ook redelijk veel op de weg maar zie weinig moois
Astra H OPC verkocht
Kadett coupe c20xe
Kadett e gsi c20xe

Plaats reactie