Project Peugeotfreak

Plaats reactie
Peugeotfreak
forum freak
Berichten: 592
Lid geworden op: 10-09-2008 18:20

Project Peugeotfreak

Bericht door Peugeotfreak » 26-09-2008 19:47

Het begin van een project

Afbeelding

Mijn auto die ik in 2007 heb gekocht. Zo stond hij er dus bij toen ik hem had opgehaald.

De oude installatie uit mijn vorige auto gehaald en die ook weer in mijn nieuwe auto gelegd.

Afbeelding

Nou het eerste waar ik me aan ergerde waren de velgen. Dit komt omdat de meeste die een 106 rijden. Die velgen hebben. En ik wil speciaal zijn dus daarom de velgen weg en op zoek naar nieuwe.

Toen liep ik deze witte velgen tegen het lijf

Afbeelding

Toen heb ik zwarte angel eyes gekocht. Die erin gezet met hulp van patrick en wilbert.
Na een tijdje heb ik hier ook xenon ingezet omdat ik met de gewone lampen hier niet genoeg licht van kreeg.

Afbeelding

Nog een fototje tussendoor. Auto met trotse bezitter

Afbeelding

Daarna de oude uitlaat eraf. Was een DTM die ik niet mooi vond staan

Afbeelding

En nu dus de nieuwe eronder. Compleet van RVS dus waarschijnlijk overleeft hij de auto. :?

Afbeelding

Daarna bij een meeting op zoek geweest naar leuke achterlampen. Ik had eerst in mijn hoofd om de Led lampen erin te zetten maar toen zag ik nog een setje liggen en toen was het twijfelen. Bij de meeting heb ik ze niet meegenomen. Thuis nog over nagedacht. De week erna maar even terug naar utrecht geweest om ze toch op te halen. En erin laten zetten door hun.

Afbeelding

Toen was mijn installatie aan de beurt. En heb ik even geupgrade. Dus nieuwe voorboxen met tweeters. Nieuwe subwoofer.

Afbeelding

Heb de Kist van de subwoofer helemaal zelf gemaakt. Is wel een flink karwei maar ik heb het gedaan. Is goed gelukt.

Afbeelding

Zie hier het eindresultaat netjes bekleed en alles.

Afbeelding

En zo ziet het nu in de auto

Afbeelding

Toen gezocht naar een leuk spoilertje. Ik wilde niet een spoiler die iedereen had en wilde ook iets speciaals. Dus lang gezocht en toch gevonden.

Afbeelding

Inclusief lampjes die altijd branden als ik mijn lampen aanzet.

Afbeelding

Toen ook gelijk de klep strak laten maken.

Afbeelding

Toen wou ik een maatje groter onder mijn auto. Maar wilde ze toch wel wit houden. Maar aangezien je niks kunt kopen wat wit is met 16 inch voor de 106, in mijn smaak. Je had wel diegene die ik had in het wit maar daar zie je ook al teveel mensen mee rondrijden. Dus maar eens rondgezocht en geinformeerd.
Kwam ik deze tegen.

Afbeelding

Deze velgen heb ik opnieuw laten spuiten en heb ik laten monteren met voor 5mm spacers en achter 25mm spacers :twisted:

Zie hier het resultaat

Afbeelding

Alleen zit hier alweer een kleine beschadiging op waar ik niet blij mee ben. Is gekomen door het erop leggen van een band. Maar wil ze misschien opnieuw laten COATEN. Heb ze nu laten spuiten. Wat dus veel sneller beschadigd
Ook nog een raamband geplakt.

Afbeelding

Toen nog een setje plasma tellerplaten gekocht. Met veel pijn en moeite erin gekregen. Is een keer en ook nooit meer.

Afbeelding

En mijn achterruit en achterzijramen geblindeerd.

Afbeelding

Nu ben ik nog aan het twijfelen of ik de auto voor nog iets omlaag doe. Ik heb nu namelijk nog de verkeerde banden erop liggen. Heb bandenhoogte 45 moet 40 worden. En dan kijken of hij nog aanloopt. Is dit niet het geval blijft hij achter zo en wordt hij voor ook nog lager.



Dit was mijn project en ik hou jullie op de hoogte als er nieuwe dingen zijn.

Groeten Michel











Zal hier ook mijn andere hobby bij zetten.

Hier een plaatje voor de mensen die nieuwsgierig zijn. Moet er nog een keer een foto van maken met mijn eigen camera

Afbeelding

Dit is een Suzuki GSX-R uit 1998 en het is een 750CC. Hij rijdt geweldig volgend jaar komt hier ook nog een sportuitlaat onder.

Gast

Bericht door Gast » 26-09-2008 20:35

Ziet er allemaal geweldig uit broer.

Blijf zo doorgaan.

astrid_fahrer
forum verslaafd
Berichten: 7041
Lid geworden op: 13-09-2007 19:12

Bericht door astrid_fahrer » 26-09-2008 23:29

Ziet er strak uit zeg :D meestal op de meeting kennen we allemaal elkaars auto al lang maar als je zo de foto reportage ziet dan zie je eigenlijk pas echt hoeveel werk en aandacht erin is gaan zetten om hem zo te krijgen :D echt netjes! en lekker zwart! May the dark force be with you :shock:

[/list]
Astra G zwarter dan zwart lijkwagen

civicjuh
forum verslaafd
Berichten: 5379
Lid geworden op: 15-11-2007 19:26

Bericht door civicjuh » 27-09-2008 09:49

he michel nice ride
leuk autotje plat op zijn bek en de buitenkant is af
:D
Afbeelding

blauweastra
Site Admin
Berichten: 7242
Lid geworden op: 09-09-2007 18:26

Bericht door blauweastra » 27-09-2008 10:55

hey michel
mooi project jou leeuwke :D
succes met de suzuki ook,maar dat komt vast goed :)
gr
Astra H OPC verkocht
Kadett coupe c20xe
Kadett e gsi c20xe

Peugeotfreak
forum freak
Berichten: 592
Lid geworden op: 10-09-2008 18:20

Bericht door Peugeotfreak » 14-01-2009 16:50

Vandaag een hele dag bij een carstyling winkel geweest, want ze hebben een schroefset gemonteerd. En daarna ook gelijk uit laten lijnen.

Ligt nu mooi in verhouding met de achterkant. Kan hem eventueel zelf nog lager zetten. Heb nog ongeveer 2 cm over.

Zal zaterdag even foto's schieten en dan zal ik ze hier neerzetten

Michel

civicjuh
forum verslaafd
Berichten: 5379
Lid geworden op: 15-11-2007 19:26

Bericht door civicjuh » 14-01-2009 19:15

ben benieuwd we wachten op foto's :shock:
Afbeelding

blauweastra
Site Admin
Berichten: 7242
Lid geworden op: 09-09-2007 18:26

Bericht door blauweastra » 14-01-2009 20:05

ben ook zeer benieuwd naar het resultaat
kom je hem vanavond anders ff showen.
wat voor een schroefset heb je er nu onder gelegt? :?:
Astra H OPC verkocht
Kadett coupe c20xe
Kadett e gsi c20xe

Peugeotfreak
forum freak
Berichten: 592
Lid geworden op: 10-09-2008 18:20

Bericht door Peugeotfreak » 17-01-2009 12:21

Hierbij de foto's die ik heb beloofd.

Hier eerst een hele oude foto. Maar ben vergeten foto's te maken voordat de schroefset gemonteerd werd. Dus heb maar een oude foto opgezocht.

Afbeelding

En hier zoals hij nu staat met winterbanden eronder.

Afbeelding


En nog een totaal plaatje.

Afbeelding

Groeten Michel

astrid_fahrer
forum verslaafd
Berichten: 7041
Lid geworden op: 13-09-2007 19:12

Bericht door astrid_fahrer » 17-01-2009 17:19

Nu ligt hij mooi horizontaal laag zeg! :D Ik ben benieuwd hoe het staat met je licht metalen wielen nu. Hoe rijd het nu verder met de nieuwe vering?
Astra G zwarter dan zwart lijkwagen

Plaats reactie